úterý 11. srpna 2020

Trable s epilepsií

 


Všechny zdravím!


Tak se zase trápím s epilepsií. Neuroložka mi poslala e-recepty, přeposlala jsem je taťkovi. Jenže jeden recept chyběl. Tak té mojí doktorce bude taťka znovu volat a řešit to. Jsem taťkovi vděčná, že to řeší. Že na to má nervy. Kdybych si to měla všechno řešit sama, tak by mě piclo.

Nedávno se mi zdál o neuroložce sen. Měla křiklavě červené vlasy a byla hrozně milá a ochotná. To bych o ní ve skutečnosti říct nemohla. Už se zase trochu bojím příští návštěvy. Že se bude tvářit nasraně. Ale vždyť já nedělám nic schválně a léky beru, jak mám. I tak mám občas problémy. Ale když to srovnám s obdobím, kdy jsem neměla tuhle diagnózu a trápila se, tak je to mnohem lepší, to je jasné.

Dneska jsem si psala s taťkou a shodli jsme se na tom, že se zeptáme mamky, jak vypadal můj první větší záchvat. Potřebuju to vědět, protože chci něco pořešit s paní doktorkou. Ohledně diagnózy a jedné starší lékařské zprávy. Taťka to bral v pohodě, ale mamka se zase čertila, že proč to potřebuju vědět, proč na to pořád myslím, jestli mám nějaký problém. 

Asi to tady s vámi nebudu rozebírat, je to nuda a nevím, jestli byste to pochopili, musela bych toho napsat více. A není to záživné. Každopádně, kdyby vás cokoliv o epilepii zajímalo (nebo i o anorexii nebo schizofrenii), tak napište.

Jinak jsem stále u babičky. Jednou lilo celý den, jednou lilo odpoledne, dneska jsme šly s babičkou do bazénu a přišla bouřka, utíkala jsem domů do sprchy a babička říkala, že mezitím byl liják. Jinak pak ještě nějakou dobu hřmělo. Nevím, jak u vás, ale tady je to počasí opravdu všelijaké. Tak jsme se s babičkou věnovaly televizi a pečení, předevčírem (myslím) jsme udělaly cheesecake a na první pokus docela dobrý :)

Já se zase loučím a jak jsem psala.. jestli chcete článek o něčem konkrétním, dejte vědět :) Mějte se krásně!


6 komentářů:

  1. je tak to mě mrzí :( budu držet palce abys to měla lepší mám znamou které to postupně odeznělo :)

    OdpovědětVymazat
  2. To je mi líto, ty toho máš už tak dost a ještě ta epilepsie.. Já jsem se s epilepsií setkala jen jednou v životě a to ještě v minulé práci, kdy se to pravděpodobně stalo jedné paní. Ani nevím, zda to opravdu 100% dokázali určit, ale pokud vím, tak na to brala i prášky. Bohužel průběh jsem neviděla, objevila jsem ji dá se říct náhodou, protože jsem byla zavřená v koupelně a slyšela jsem takový divný křik..tak jsem obcházela pokoje a pani našla úplně v nereagujícím stavu dělající zvuky.

    OdpovědětVymazat
  3. Epilepsii měla jedna moje kamarádka, vím, jak dovede být tato nemoc nepříjemná... Držím palce aby to bylo lepší...

    OdpovědětVymazat
  4. To mě mrzí, že máš zase větší problémy, než předtím :( ale jsi statečná, jak s tím bojuješ. Určitě to bude lepší <3
    Mně se dnes zdál divný sen. Že jsme jeli s rodiči do Skotska, ale oni mě tam nechali a musela jsem si zajišťovat let do Londýna :DDD.
    Leník

    OdpovědětVymazat
  5. Držím pěsti, ať je lépe, epilepsii má můj švagr a občas je to masakr.

    OdpovědětVymazat
  6. To mi je líto. Snad bude lépe :)
    Kdyby se mi zdál sen o nějakým mým doktorovi, to bych se asi celý den cítila divně...

    OdpovědětVymazat