čtvrtek 25. května 2023

Deníčkovský

 

Ahooj, tak jsem tady zase s deníčkovským článkem :)

Konečně jsme s mamkou i Šimonem objednaní za naší známou-kadeřnicí, nemůžu se dočkat, protože už mám ty vlasy hrozné! Líbí se mi teď délka, ale přemýšlím, že si to nechám zase tak o 2 cm zkrátit, uvidím... Hlavně chci oholit ten bok a nabarvit. Nějakou měděnou zase.

Jinak dvě události: byla jsem na keramickém workshopu (překonala jsem se být někde sama s cizími lidmi!). Trval 4 hodiny a uteklo to jako voda. V sobotu si pojedeme výrobky ještě nabarvit. A pak.. byla jsem s rodiči a pratetou na muzikálu Kočky, nechtělo se mi jet, myslela jsem, že to bude nuda, ale byla jsem moc mile překvapená, bylo to super :)

Dnes jsem jela k psychiatrovi na kontrolu, ale z nějakého důvodu tam nebyl. Naštěstí tam byla sestřička, která mi píchla injekci a vytiskla recepty. Byla jsem rychle doma, autobusy mi jely dobře. Navštívila jsem ještě dvě lékárny a zjišťovala, jaký je doplatek za trojbalení kapiček (fakt mini lahvičky) pro Tristana. Bohužel tam doplatek není - musí se to zaplatit celé. Takže 450 kč. Poslední dobou mám velké výdaje, především teda za Tristana a s důchodem to není úplně ideální, zatím mám ještě peněz dost, ale nemůžu teď utrácet za blbiny. 

Včera kontrola s Tristanem u očaře dopadla dobře! Ale musíme hodně kapat, kapat a kapat do očiček. Nově mi taky ukázal, jak kontrolovat zorničky. A kdyby se něco dělo, hned volat. Vyšetřoval nás a vysvětloval mi to všechno asi půl hodiny. Jsem ráda, že je tak hodný a trpělivý.

Přesně za měsíc je v sobotu v Brně výstava číňanků, přesvědčila jsem rodiče, že bych tam chtěla jet a vezmeme s sebou i Tristana, prý můžeme (zjišťovala jsem to). Jen tak, kouknout a popovídat si s chovatelkami. Ještě jsem na výstavě psů nikdy nebyla (jen jednou koček). Babička napřed že do Brna nee, ale pak řekla, že by se možná taky jela podívat :)) Snad to klapne!

No a víc už se asi rozepisovat nebudu, stačí, ne? :))

Mám pár hezkých fotek (opět především Tristana :D, ale i jiné), až budu mít fotek víc, tak asi udělám fotočlánek :) Děkuji za vaše komentáře u minulého článku!

Mějte se krásně :)



6 komentářů:

  1. Teri, můžu se zeptat, kde jsi byla na té keramice? Vždycky mě bavila práce s hlínou, ale v okolí nemůžu nic najít...
    Jinak teda věřím, že to s penězi není slavné, ono ti veterináři stojí hrozné peníze, ale co by člověk za to čtyřnohé štěstí nedal... Day

    OdpovědětVymazat
  2. Ahojky :) Bylo to v Metylovicích (F-M), jedna moc milá paní pořádala čtyři workshopy, byl jsem na tom posledním.

    OdpovědětVymazat
  3. Keramický workshop bylo vždycky moje přání, chtěla bych tam i s mladším synkem, tak snad to někdy klapne :). Doufám, že se tu pak pochlubíš svým výrobkem, pro mě je to velká inspirace! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Jejda, to je fakt škoda že jsem to propásla, Metylovice od nás nejsou daleko. :( Tak snad to paní zase někdy vypíše a já na to narazím dřív. :) Day

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mrkni na stránky www.ucernekocky.cz dnes jsem paní slyšela někomu říkat, že vede kroužky a asi i pro dospělé, tak se můžeš zkusit zeptat :)

      Vymazat
  5. Keramický workshop musel být super, mě v dětství keramika bavila :). Ty léky pro zvířátka jsou bohužel většinou pěkně drahé :/ Užijte si výstavu :).

    OdpovědětVymazat