pondělí 27. června 2022

Radosti

 

V dnešním článku bych chtěla napsat o radostech z posledních pár dní.

Byli jsme rodiči na fesťáku v našem městě, kde hrál i brácha s Káťou a Bandjeez. 


Zvládli jsme s Tristanem cestu vlakem k babičce a dědečkovi. Jeli jsme v úterý. Tristan je ve vlaku moc hodný. Přímo vzorný. 

Tristan měl nějaké zdravotní problémy, ale prohlídku na veterině v nedalekém městě docela zvládnul (tzn. řval méně než obvykle řve) a vypadá to, že už je to v pořádku.

Babička byla před mým příjezdem na kontrole a rakovina je zdá se úplně pryč!
Babička s dědečkem:


Koukaly jsme s babičkou na videa se starými fotkami a videi, které jsem vytvořila k výročí svatby. Babička to miluje. 

Upekly jsme skvělý moučník. I dědeček ho chválil.

Spaly jsme s babičkou a Tristanem v zahradní chatce (taková "bouda" s rozměry přímo na dvě matrace). To zase miluju já. Jak si s babičkou před spaním povídáme. Jak se pomalu stmívá, až je úplná tma.

Viděli jsme světlušky, bylo to krásné!!!

Rodiče s jedním bráchou dorazili na víkend a přivezli teplo, takže jsem se konečně za celý pobyt u babičky koupala v bazénu.

Dneska mám volejbal, těším se :)

Jen takové shrnutí, co mě napadlo, na co jsem si vzpomněla.

Mějte se krásně!

S mamkou a bráchou. Jak se to stalo, že můj
o 10 let mladší brácha už jaksi není malý? :D
(a kéž bych mu mohla pár kilo darovat!)


6 komentářů:

  1. Mám moc velikou radost, že se babička uzdravila, opravdu! Vím, jaké to je, když se člověk bojí o milovaného člověka.
    Komentář k Tristanovi a jeho řvaní mě pobavil :D.
    Přeji krásné letní dny! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jé, tyhle články se čtou krásně, je to veselé :-) A teda závidím, že jsi viděla světlušky, ty jsem ještě nikdy neviděla :(

    OdpovědětVymazat
  3. To muselo být krásné být na bráchově koncertě :) Tristánek je šikulka, že mu cesta vlakem nedělá problém. Jsem ráda, že je babička zdravá! Užívej léta <3

    OdpovědětVymazat
  4. To jsou ale krásné věci :). To je dobře, že je babička zdravá! :) A to spaní v té boudě je boží! :)

    OdpovědětVymazat
  5. Samé pozitivní zprávy :) a to je moc dobře!

    OdpovědětVymazat
  6. To jsou samý krásný a pozitivní zprávy, jsem ráda, že si všímáš radostí kolem sebe :)

    Another Dominika

    OdpovědětVymazat