sobota 19. června 2021

Deníčkovský

 

Zdravím :)

Nevěděla jsem, jaký mám dát název článku, takže to bude zase takový deníčkovský. Plus přidám tip na to, co s ruličkami od toaletního papíru :) Nemusíte je vyhazovat!

Rovnou jako první přidávám výsledek mého tvoření z ruliček. Pustila jsem si hudbu nebo film a u toho barvila, stříhala, lepila... Internet je v tomhle skvělý, tolik inspirace!



Jak jsem dříve psala u zdravotních problémech babičky a dědy... tak babičku čeká operace. Nejspíš pak nebude moct nějakou dobu pracovat venku na zahrádce, namáhat se a koupat se v bazénu :( Ptala jsem se jí, proč musí na tu operaci a řekla mi, že "tam něco je", ale že tomu nerozumí a radši se ani neptá. Takže moc nevím, co si o tom myslet :(

Trošku se teď pochlubím, že konečně zveřejnili výsledky literární soutěže (kterou pořádá každý rok městská knihovna) a vyhrála jsem ve své kategorii 2. místo (próza). Tak mě to potěšilo :) Těším se, až mi přijde diplom, že si ho vystavím :))

Jak zvládáte vedra? Já jsem ve středu na volejbale odpadla. Nevím, jestli to bylo z horka nebo co... Prostě vím, že jsem šla za mamkou, říkala, že mi je blbě... pak vím, že mě nesli z hřiště a pak vím, že jsem se koukala na modrou oblohu a ptáky :D Bylo to na konci posledního setu, tak už jsme ani dál nehráli. Jela jsem na volejbal na kole a cesta trvala asi 15 minut, takže pohoda. Můžu jít s rodiči a kamarády na pivo (birella) a nejsem závislá na autobuse. (Kolo bylo víc než rok schované v garáži u rodičů, je celkem nové a kvalitní, dala jsem za něj hodně, a tak byla by škoda ho nevyužívat :))

Dneska jsem měla zatím na osvěžení birella, meloun a k večeru by měli přijet rodiče a dáme si kafe (mám vychlazené v ledničce). Já si dávám kafe, mlíko a led. Ostatní si do toho dávají zmrzlinu. Ale to je na mě moc sladké.

V úterý jdu k psycholožce. Nejspíš navážeme na téma z minulého sezení. Není to jednoduché... ale doufám, že mě to zase někam posune.

To je pro dnešek asi vše :) Mějte se krásně!



6 komentářů:

  1. Ta vedra jsou šílená, docela mi pomáhá meloun 😀.
    Přeji babičce, ať je brzy fit a není to nic vážného a ty na sebe dávej taky pozor!

    OdpovědětVymazat
  2. To z těch ruliček je skvělý nápad, jsi šikovná!

    Moc mě mrzí, že musí tvá babička na operaci a má problémy. Doufám, že operace vše vyřeší a bude jí brzy lépe :)

    Meloun si taky poslední dny vychutnávám a jsem tak ráda, že tu máme léto :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zvířátka jsou super! Skvělý tip jak zabavit děti :)
    Gratuluji za umístění :)
    Ty vedra jsou šílené.. Nedivím se, že jsi odpadla..

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné výrobky, moc se ti povedly :)
    To mě mrzí, že musí babička na operaci :( přeji brzké uzdravení!
    Obrovská gratulace k výbornému 2. místu, jsi šikovná :)!
    Také mám hodně ráda kolo, je to o hodně rychlejší než pěšky, dostaneš se kamkoliv :)
    Mám ráda ochuceného birella, melouny a jahody <3 kafe nepiju
    Také se měj moc hezky <3
    Leník

    OdpovědětVymazat
  5. Gratuluju k umístění, to je hodně dobrý výsledek! Ty sovíčky jsou krásné, ráda takto recukluju věci, které by se normálně jina vyhodily, takže moc děkuju za inspiraci!
    Věřím, že babička i děda jsou ve správných rukách a že se jim uleví a brzo jim bude lépe. A jestli operace opravdu pomůže, pak jediné dobře. Jen ať babička se může co nejdřív vrátit ke svým zálibám :D

    OdpovědětVymazat
  6. Držím babičce pěsti, ať vše dopadne dobře! Ty výtvory z ruliček jsou boží ❤️. Hlavně se drž v těch vedrech, taky mi nedělají moc dobře :D

    OdpovědětVymazat