sobota 17. dubna 2021

Všehochuť

 

Zdravím!

Dneska to bude zase takový trochu deníčkovský zápisek plus jsem vybrala nějaké fotky z posledních dní :)

Takto to u nás vypadalo 6. dubna :D



Matouš s Tristanem z procházky :)



Já s Tristanem :D


Tristan po holení a koupání


a s babičkou :))


a tady na vás Tristan mrká ;)


Co se za poslední dny událo?

Ve středu jsem byla ráno u psychiatra na injekci a po příjezdu domů jsem pěkně oholila a okoupala Tristana, protože jsme šli ve čtvrtek na očkování a chtěla jsem, aby byl fešák :D Vždycky strašně řve už jen při přiložení stetoskopu, ale teď si i nechal trochu poslechnout srdíčko, i když trochu vrčel. Při očkování trochu vyváděl, ale méně, než jindy. Možná dostal v 8 letech rozum :D

Ve čtvrtek se mi ozvala paní režisérka z ČT. Nevím, jestli jsem o tom psala... jde o to, že ČT připravuje dokumentární cyklus, kde bude 13 dílů a každý se bude zabývat příběhy duševních nemocných lidí. Já bych měla být myslím v dílu Dětská psychiatrie (jelikož s psychiatrií mám zkušenosti už od asi 13 let). Už je to více než rok, kdy jsem reagovala na výzvu ČT, napsala svůj příběh a byla vybrána. Sešly jsme se s mamkou před Vánoci (minulými) s moc příjemnou režisérkou v Praze a potom přijela i ona k nám domů. Je opravdu moc sympatická :) Kvůli koronaviru se to nějak přestalo řešit, myslela jsem, že to zrušili, ale teď mi paní volala, že to stále platí a jestli mám ještě zájem... Promluvili by tam i moji rodiče, možná i brácha, kamarádka nebo babička, pravděpodobně i psycholožka a psychiatr... uvidíme. 
Na jednu stranu bych měla zájem podělit se o svůj příběh a byla bych ráda, kdyby to pomohlo dalším lidem a třeba i rodičům nemocných dětí, jelikož by o tom mluvili i mí rodiče. Na druhou stranu se stydím (třeba za to, že jsem tlustá, i když už jsem něco zhubla) a váhám, jestli se chci ukázat celému národu. Řeším, co si o mě lidí pomyslí apod. Rodina mě v tom ale podporuje a tak doufám, že to s tou skvělou paní režisérkou zvládneme. Takže jsem zvědavá, co z toho bude :)

Jinak jsem ještě chtěla napsat, že mám zítra narozeniny a dneska přijeli rodiče a bráchové a s pratetou a babičkou mi popřáli. Dostala jsem kytice, orchidej, čokoládky, spodní prádlo, ponožky a legíny z Dedoles, činky (abych nemusela cvičit s mlíkama :D), webkameru a zelenou plyšovou housenku, kterou jsem dala na opěradlo pohovky :D Bylo to moc fajn, pili jsme kafe, upekla jsem bábovku a udělala jednohubky a hráli jsme stolní hru (Hospodský kvíz, jestli znáte...). 
Od druhé babičky a dědečka, které nevím, kdy uvidím... dostanu dvě knížky, to už mi babička psala. Jednu jako e-knihu a jednu normální :)

Jo a adoptovala jsem v ostravské zoo mangustu trpasličí, poslala jsem jim penízky a dneska mi do mailu přišel děkovný list a fotka :) Takže si to nechám od taťky vytisknout vystavím si to :))

To je asi vše, co jsem chtěla napsat. Děkuji těm, kteří to dočetli až do konce.

Mějte se krásně! :)



8 komentářů:

  1. Ty jo, tolik sněhu :O! Moc hezké fotky. Ta mrkající je skvělá :D
    Wow, s tím dokumentem máš můj velký obdiv. Věřím, že to musí být hodně těžké všechno znovu říkat a tím si to znovu prožít :( budu ti moc držet palce <3 jsi statečná, jsem tvůj velký fanoušek, určitě to zvládneš! Budu se koukat:-)
    Jejda, cvičení s mlékama :D chudáku. Stále tedy pravidelně cvičíš, jo? To jsi dobrá <3
    Přeji Ti všechno nejlepší k narozeninám <3 (více napíšu na MSG ;))
    Leník

    OdpovědětVymazat
  2. Pestré poslední dny jsi měla!
    Cvičení s mlékem mě pobavilo, ale co, když jiná možnost není, je dobré i to 😀.
    Držím ti pěsti, ať zvládneš natáčení, moc ti fandím!
    A k narozeninám ti přeji všecičko nej! ♥️

    OdpovědětVymazat
  3. Letos je to počasí opravdu aprílové. V jedné chvíli tu svítí slučníčko a za okamžik hustě sněží.
    Pamatuji si, že´s tu dokument pro ČT zmiňovala. Je překvapivé nahlédnout do "zákulisí" a uvědomit si, jak dlouho může trvat než se vůbec začne natáčet. Každopádně si myslím, že jsi moc dobrá, že do toho jdeš! Je skvělé, že chceš sdílet svůj příběh a skrz to pomáhat :) Myslím, že to může dalším lidem dodat nejen informace, ale také odvahu.

    OdpovědětVymazat
  4. To je něco vidět ještě takhle v dubnu ten sníh, už je to všechno tak moc dlouhý, tak ať už máme to sluníčko jen! :D :)
    Jinak ti dodatečně přeji Všechno nejlepší k narozeninám. Měla jsi moc hezky oslavené narozeniny a tolik dárku, to je fajn. :)
    A ještě k ty adopci to je krásný nápad. Já jsem milovník Zoo, chtěla bych objednat všechny co máme v ČR a pak třeba postupovat do dalších zemí, ale toto mě nikdy nenapadlo. Hezký. ♥♥

    OdpovědětVymazat
  5. Jee, ten sníh to je pro mě jako jiná dimenze, tady v Anglii už máme nádherné jaro a všichni mě prosí, ať pošlu nějaké slunce i k vám, no snažím se :D
    Také přeji opožděně všechno nejlepší!
    Tristanovi to moc sluší.

    A jinak ten dokument zní dobře, ale určitě to může mít své proti, promysli si to a uvidíš. Nakonec když by to někomu pomohlo, tak je to víc než co si kde kdo říká...

    OdpovědětVymazat
  6. Tristan vypadá jako spokojený pejsek :)

    OdpovědětVymazat
  7. Pěkné fotky, i když ten sníh je děsivý! :)
    U nás u očkování Amy vždy taky vyvádí :D.
    Vůbec se nestyď, tlustá z fotek nevypadáš a myslím si, že lidi si nepomyslí vůbec nic špatného, naopak, určitě bys moc pomohla :). Ale samozřejmě záleží, jak se budeš cítit :).
    Dodatečně všechno nejlepší! :) Moc pěkné dárečky :).

    OdpovědětVymazat
  8. U nás také byl ještě sníh... :D Dodatečně krásné narozeniny <3 a s tou televizí do toho určitě jdi. Kdy se Ti naskytne takováhle příležitost :) Kór když tím můžeš někomu pomoct :)

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat