středa 29. července 2020

Utahaní



Zdravím!

Nepsala jsem teď docela dlouho. Zaprvé bych se chtěla zeptat, ať nezapomenu... Jestli taky máte blog na blogspot, jak jste dosáhli toho, že vedle stránky je panel? Na starém blogu se o tom psalo menu. Zkouším všechno možné a už jsem z toho na nervy :D Chci tam dát odkaz na moje oblíbené blogerky :)

Takže.. napřed jsem byla u babičky a dědečka. Počasí moc nevyšlo, máme tam bazén, ale nekoupali jsme se. Tak jsem s babičkou vařila, pekla.. šli jsme i s bráchou na houby, babička našla krásný, velký hřib, nebyl červivý, tak měla radost :D Přemýšlím, že tam ještě zajedu a budeme chodit na houby, jestli na to bude počasí. 
Potom jsme jeli na čtyři noci do Plzně a mile mě to tam překvapilo :) Chodili jsme všude možně, jedli jsme a pili všude možně :D Kdyby to šlo, byla bych tam déle. Taťka připraví fotky a já sem pak nějaké vyberu.

Předevčírem jsem šla s kamarádem (přítelem?? nevím...) na takovou delší procházku (tůru), vzala jsem i pejska. Kamarád říkal, že to bude výlet tak asi na 8 km a pak mi psal, až to doma spočítal, že jsme ušli 14 km. No byla jsem fakt utahaná a pejsek taky. Ale měla jsem pro něho vodičku a piškotky, tak to zvládl bez problému :) Ale bylo fakt hrozně horko a dusno. Studená sprcha, chvíli u televize a pak šup do postele.

Včera jsem šla s rodiči na volejbal a hned ze začátku jsem se snažila zahrát docela těžký balon, vyskočila jsem, zamotala jsem se do sítě a spadla na prdel. Jelikož hrajeme přes léto venku na hřišti, měla jsem celou prdel od antuky. Ach jo :D
Potom přicházely mraky, bylo to krásné, někde ještě nebyl ani mráček a na druhé straně se valily tmavé mraky. Bohužel nás to neobešlo, jak jsme doufali.. chvíli jsme ještě hráli a krápalo, ale nakonec jsme museli skončit. Většina kamarádů byla na kole, tak spěchali domů. Já jsem musela počkat na autobus, stáli jsme s rodiči pod stromem a když přestalo pršet, tak mě rodiče doprovodili na bus. Naštěstí už ani pak nepršelo. Domů jsem došla v pohodě a dala si takovou vlažnou sprchu.. zašla jsem si nahoru k babičce pro pejska a šli jsme hajat :P

Foto nahoře jsem si vypůjčila od taťky. Přišlo mi, že se hodí k tomu, jak jsem psala o těch mracích.

Mějte se krásně a kdybyste chtěli, ať napíšu zase článek na nějaké téma, tak dejte vědět. 
Příště teda možná ty fotky z Plzně :)


5 komentářů:

  1. Koukám, že už tam panel máš :) taky jsem se s dessignem apod. dost trápila :D
    Ty mraky jsou krásné :) já hraji tenis na antuce, takže vím, jak krásně barví :D
    To musel být super výlet. Jste stateční :)
    Těším se na fotky z Plzně

    OdpovědětVymazat
  2. Těším se na fotky z Plzně! :) Taky jsem se s celým blogspotem dost rvala, ale něco vzniklo, tak je to lepší než nic..

    OdpovědětVymazat
  3. ty jo pěkné výlety :) to já už bych toho tolik nenachodila :( ale do zoo se chystám už delší dobu. Jsem zvědavá na fotky :) u nás houby nerostou to bych musela zajet jinam :D
    Ráda byhc ti pomohla ale též jsem přešla a jsem ráda že jsem to aspoň nějak nastavila ☺

    OdpovědětVymazat
  4. Rezzy, našla jsem tě, je dobré, že budeš pokračovat.
    Také jsem na novém, také na blogspotu. Komentuji pod novým jménem, ale znáš mě coby Vendy z blogu.
    Určitě se sem vrátím, zatím dávám dohromady odkazy nových blogů, dokud to blog definitivně nesmaže.
    Ať se daří!

    OdpovědětVymazat
  5. Jé, jsem tak ráda, že jsi tu! :-) Jinak s tím menu... hele najeď si u sebe na rozvržení a tam to máš (ty sloupce můžeš posouvat (anebo taky to nejde). A záleží, co sis vybrala za motiv. Já mám motiv custom a tím pádem mám v rozvržení u hlavní stránky menu jakože v pravo (sidebar-right-1), kam můžu pomocí +přidat gadget přidávat takřka co se mi zlíbí (co je v nabídce) :-)

    Tak kamarád? Nebo snad přítel? :D Je hezké, že jste se vydali na takovou tůru! Přírody nikdy není dost! :-)

    OdpovědětVymazat